تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار معجزه آسای عابر پیاده پس از تصادف با کامیون! +فیلم

فرار معجزه آسای عابر پیاده پس از تصادف با کامیون! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز اخبار زیادی در مورد فرار افراد  از مرگ حتمی منتشر می‌شود. افرادی که در لحظه آخر با خوش شانسی از مرگ می‌گریزند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین افراد را نشان می‌دهد.

 این ویدئو یک مرد هندوستانی را نشان می دهد که پس از تصادف با یک کامیون حمل زباله با خوش شانسی از مرگ می گریزد. این مرد پس از برخورد کامیون به او، بلافاصله از زمین برمی خیزد و از کامیون دور می شود. این اتفاق در تاریخ 20 فوریه در گجرات هندوستان رخ داد.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست این مرد در اثر این حادثه دچار جراحت است اما آنچه در این ویدئو دیده می‌شود به نظر می‌رسد آسیب جدی به او وارد نشده باشد.

انتهای پیام/

لحظه تصادف عابر پیاده با کامیون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار معجزه آسای عابر پیاده پس از تصادف با کامیون! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..