تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل از جیمیل متریکس به‌عنوان ابزار تحلیلی سرویس ایمیل خود رونمایی کرد

گوگل سرویس تحلیلی یا همان ابزار آنالیتیکس را برای جیمیل با عنوان Gmail Metrics ارائه کرده است که می‌توان با استفاده از تمام فعل و انفعالات انجام‌شده در جیمیل را تحلیل کرد.

جیمیل یکی از پرکاربردترین سرویس‌ها ایمیل است و با استقبال بسیار بالایی روبه‌رو شده، به‌طوری‌که تعداد کاربران آن از ۴۲۵ میلیون نفر در سال ۲۰۱۲ به بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهیانه در سال ۲۰۱۸ رسیده است. سرویس ایمیل گوگل بسیار قابل اعتماد و امن است و در عین حال ویژگی‌های پرکاربردی دارد؛ اما بزرگ‌ترین ویژگی این سرویس رایگان بودن آن است که به سبب آن موفق شده بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. گوگل برای کنترل هر چه بهتر سرویس خود و ایجاد امکانی برای کاربرانش تا بتوانند میزان ایمیل‌های دریافتی، ارسال‌شده و سایر فاکتورهای تحلیلی را در سیستم ایمیل رصد کنند، Gmail Metrics را به‌عنوان یک ابزار تحلیلی برای جیمیل معرفی کرد.

هرچند جیمیل یک سرویس ایمیل رایگان است؛ اما جیمیل متریکس سرویسی است که کاربران باید در قبال استفاده از آن هزینه‌ پرداخت کنند. البته استفاده از این سرویس برای اولین بار به مدت ۱۴ روز رایگان است. جیمیل متریکس اطلاعاتی در رابطه با تعداد ایمیل‌های ارسال‌شده، دریافتی، مجموع ایمیل‌های رد و بدل شده و همچنین تعداد اسپم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار علاوه بر اطلاعات مورد نظر، داده‌های بسیار جالب‌تری نظیر میانگین کلمات ایمیل‌های ارسال‌شده و دریافتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حتی می‌توان افرادی را که بیشترین ارسال و دریافت ایمیل با آن‌ها صورت گرفته است نیز مشخص کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب دیگر جیمیل متریکس، مانیتور کردن و در اختیار گذاشتن زمانی است که صرف پاسخگویی به ایمیل‌های دریافتی از سوی کاربران می‌شود. در واقع با استفاده از این سرویس می‌توان میانگین زمانی را که صرف خواندن و پاسخ دادن به ایمیل می‌شود، مشاهده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل از جیمیل متریکس به‌عنوان ابزار تحلیلی سرویس ایمیل خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..