تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت خلبانی که لاشه هواپیمای یاسوج را کشف کرد

خلبان کاشف لاشه هواپیمای یاسوج ضمن تشریح چگونگی پیداشدن لاشه هواپیمایی یاسوج در ارتفاعات دنا، اظهارداشت: زمانی که لاشه هواپیما را دیدم واقعا لحظات هیجان انگیز و بسیار سختی داشتم و فقط آرزو می کردم حداقل تعدادی از مسافران زنده باشند.

به گزارش شمانیوز: خلبان کاشف لاشه هواپیمای یاسوج ضمن تشریح چگونگی پیداشدن لاشه هواپیمایی یاسوج در ارتفاعات دنا، اظهارداشت: زمانی که لاشه هواپیما را دیدم واقعا لحظات هیجان انگیز و بسیار سختی داشتم و فقط آرزو می کردم حداقل تعدادی از مسافران زنده باشند.

غلامرضا سلطانی درحاشیه آئین گرامیداشت جان‌باختگان سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بر اساس وضعیت تکه های هواپیما و چگونگی قطعات پراکنده شده در ارتفاعات دنا به نظر می رسد که هواپیما با نوک به قله برخورده کرده است.

وی با بیان اینکه با چشمان خود لاشه هواپیما را دیدم نه با دوربین بالگرد، تصریح کرد: در لحظه ای که لاشه را دیدم آرزو کردم برخی از مسافران هواپیما زنده باشند.

خلبان پیداکننده لاشه هواپیمای یاسوج افزود: شرایط بسیار سختی وجود داشت اما لطف حضرت فاطمه زهرا (س) شامل حال من شد و توانستیم لاشه هواپیما را در آن بارش شدید برف پیدا کنیم.

سلطانی گفت: آرزو می کردم که برخی از مسافران زنده باشند اما وقتی بررسی ها را انجام دادم به یقین رسیدم که هیچکدام زنده نیستند.

وی با اظهار تاسف از اینکه هیچکدام از مسافران هواپیمای یاسوج زنده نبودند، تصریح کرد: دادن خبر مرگ برایم در آن شرایط بسیار سخت بود اما مجبور بودم که خبر مرگ مسافران را برسانم.

خلبان پیداکننده لاشه هواپیمایی یاسوج با بیان تسلیت خود به خانواده‌ها و بازماندگان مسافران این هواپیما، خاطرنشان کرد: کار انتقال اجساد بسیار سخت است و امیدوارم هرچه زودتر این کار انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت خلبانی که لاشه هواپیمای یاسوج را کشف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..