تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار AnyDesk کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Any Desk به عنوان نرم افزار کنترل از راه دور رایانه به جای teamviewer  که اخیرا برای کاربران ایرانی مسدود شد،  مورد استفاده قرار می گیرد. "Any Desk" توانایی برقراری ارتباط از راه دور با رایانه های دیگر را با هدف اتصال به سیستم و ایجاد دسترسی به برنامه ها ، پوشه ها، فایل ها و  در برخی موارد آموزش آنلاین و... را دارد.

ویژگی های نرم افزار any desk  کنترل از راه دور سریع ترین نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر جایگزینی مناسب و مفید برای نرم افزار team viewer قابلیت انتقال ۶۰ فریم در هر ثانیه توسط  شبکه های  لوکال و ارتباطات اینترنتی کمترین تاخیر ممکن  در اتباطات توسط اینترنت و تا خیر کمتر از ۱۶ میلیون  ثانیه در  شبکه های محلی  بهره گیری مناسب و مفید ار پهنای باند در دسترس قابلیت کنترل نمودن یک یا چند  کامپیوتر از راه دور امکان دسترسی به کامپیوتر خود از مکان های مختلف امکان ایجاد اطمینان بالا به هنگام کار قابلیت اشتراک گذاری محتویات حافظه کیبورد بین دو سیستم و .... دارای گرافیکی زیبا و جذاب  کم حجم  ایمن دانلود نرم افزار any desk کنترل از راه دور رایانه از سایت باشگاه خبرنگاران جوان و آموزش استفاده از آن 

قبل از آموزش و نحوه استفاده از any desk  آن را از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود نمایید.

 بعد از این که فایل نرم افزار را دانلود نمودید  کافی است دو مرتبه بر روی آن کلیک نمایید تا آیکون زیر بر روی دسکتاپ شما ظاهر گردد.

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

هم چنین جهت اجرا نمودن  برنامه بایستی  بر روی آیکون قرمز رنگ برنامه دو بار کلیک نمایید. بعد از اجرای برنامه   با پنجره ای  مشابه تصویر زیر  مواجه خواهید شد.

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

در این صفحه شما با بخش های زیر روبه رو خواهید شد که عبارتند از :

آی دی شما که بایستی جهت اتصال به طرف  مقابلتان ارسال گردد. چنان چه شما می خواهید  با نرم افزار any desk به سیستم فرد دیگری   اتصال یابید بایستی آی دی وی را  در این قسمت وارد نمایید  و بعد روی گزینه connect کلیک کنید. در این قسمت  شما فهرستی از سیستم هایی که قبلا به آن ها متصل شده اید را می بینید که برای اتصال مجدد دیگر لازم نیست دوباره آی دی فرد را وارد کنید. به عبارت any desk ready دقت  نمایید که اتصال شما به اینترنت  و برنامه را نشان می دهد. نحوه استفاده و آموزش نرم افزار any desk 

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

در این قسمت، اسم ، تصویر  و آی دی فردی که می خواهد به سیستم شما متصل شود به نمایش در می آید. در این قسمت  شما می توانید دسترسی های طرف مقابلتان را محدود کنید.

از جمله گزینه هایی که می توانید آن را فعال یا غیر فعال نمایید عبارتند از:

 Allow  to  hear  sound :  با تیک زدن به این گزینه شخص مقابل می تواند تمامی صداهای سیستم شما مانند صدای موزیک و... را بشنود.

Allow  to take  control : با تیک زدن به این گزینه شخص مقابل می تواند به تمامی قسمت های  سیستم شما دسترسی پیدا کند. اما با برداشتن تیک فرد تنها تصویر سیستم شما را خواهد دید.تمامی کلیک هایی که بر روی  سیستم انجام می گیرد به شما نمایش خواهد داده شد.

Allow  to use  clipboard: با تیک زدن این گزینه  امکان copy& paste  بین دو کامپیوتر  جهت انتقال دادن فایل ها  و متن ها وجود خواهد داشت.

Allow to block keyboard and mouse : با تیک زدن این گزینه  فرد متقابل  این امکان را دارد که دسترسی شما را به کیبورد و ماوس قطع نماید تا حین کار شما هیچ کاری در سیستم انجام ندهید.

3.با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ  شما درخواست طرف مقابل را جهت ورود به سیستم ممکن می سازید.

4. چنان چه نمی خواهید فردی به سیستم شما متصل شود بر روی گزینه قرمز کلیک نمایید.

مدیریت اتصال از طریق anydesk

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

در این قسمت  مدت زمانی که  فردی به سیستم شما متصل داده شده است به نمایش در می آید. با کلیک کردن بر روی این گزینه  تمامی گفت وگوهای صورت گرفته بین شما و فرد مقابل  در قالب یک فایل txt  برایتان نمایش داده می شود. در این قسمت  تمامی رویدادهای هر اتصال به نمایش در می آید. در این بخش شما خواهید دید که اتصالتان موفقیت آمیز است . در این قسمت از نرم افزار anydesk  شما امکان گفت و گوی آنلاین با طرف مقابلتان را خواهید داشت.  بعد از تایپ متن خود می توانید بر روی علامت  فلش در سمت راست کلیک کرده و سپس بر روی  دکمه ent کیبورد بزنید و متن ارسال گردد. نحوه کنترل سیستم متقابل  با نرم افزار any desk کنترل از راه دور کامپیوتر

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

در این قسمت پنجره های گوناگونی  مانند tab  نشان داده می شود . به راحتی با انتخاب + می توان به صورت هم زمان به چند سیستم اتصال یافت. با کلیک کردن بر روی این قسمت پنجره گفت وگوهای شما با طرف مقابلتان نشان داده می شود. در صورت داشتن  پیامی جدید  در این قسمت با چشمک های رنگ های آبی تیره و خاکستری مواجه می شوید. در این بخش با تنظیمات کیبورد روبه رو می شوید.

در این قسمت به چند گزینه دیگر دسترسی خواهید داشت که در زیر آن ها را توضیح داده ایم:

Switch side : قابلیت جابه جایی اتصال بین سیستم شما و طرف مقابل را دارد. به این معنا که اگر  فردی به سیستم شما متصل است  می توانید با انتخاب این گزینه  به سیستم  مقابل نیز اتصال یابید.

Take screenshot: این قابلیت   به شما امکان می دهد  تا از صفحه سیستم  طرف مقابلتان عکس بگیرید  و در سیستمتان ذخیره نمایید. عکس ها در desktop  سیستمتان ذخیره می گردد.

Show  system info :با این گزینه تمامی  مشخصات نرم افزارanydesk ، سیستم عامل  و سخت افزاری طرف مقابل به شما نشان داده می شود.

با انتخاب این قسمت  گزینه های زیر به نمایش در می آید.

Fullscreen mode :در این صورت سیستم مقابل به طور تمام صفحه در سیستم شما نمایش داده می شود. در این وضع  جهت دسترسی به منو و گزینه ها بای ماوس خود را به طرف مرکز  و بالای صفحه حرکت دهید   تا گزینه خروج از حالت تمام صفحه ای را مشاهده کنید.

Original : با انتخاب این گزینه تصویر سیستم مقابل شما به همان شکل و در اندازه اصلی  به نمایش در می آید. چنان چه رزولیشن  سیستم شما با سیستم طرف مقابلتان یکسان نباشد تصویر به طور صحیح به نمایش در نمی آید.

Stretch : با این گزینه  تصویر سیستم مقابل با توجه به رزولیشن سیستم شما به طور کامل نمایش داده می شود تا مشکلی در کنترل سیستم ایجاد نگردد.

Auto_adapt resolution : با برگزیدن این گزینه  رزولیشن سیستم طرف مقابل با سیستم شما برابر می گردد.

Show remote cursor : با این گزینه  نشانگر ماوس طرف مقابل در زمان استفاده از سیستم برای شما به نمایش در می آید.

در این بخش از نرم افزار any desk  گزینه های زیر جهت کنترل سیستم مقابل به شما نمایش داده می شود.

Transmit  sound : با تیک زدن این گزینه صدای سیستم مقابل برای شما پخش می شود که اگر نمی خواهید تیک آن را بردارید.

Control  mouse & keyboard: با برداشتن تیک این گزینه شما نمی توانید عملیاتی در سیستم مقابل انجام دهید و فقط شاهد  عملیات فرد دیگر در سیستم مقابل خواهید بود.

Synchronize  clipboard : با نبود تیک در این گزینه قابلیت انتقال  متن و فایل  در هر دو سیستم غیر فعال می گردد.

Block user's input: با تیک  زدن این گزینه  شما امکان دسترسی به ماوس و کیبورد را برای طرف مقابلتان لغو می کنید. این زمانی برای شما قابلیت اجرا خواهد داشت که طرف مقابل با انتخاب allow to block keyboard & mouse  اجازه آن را بدهد.

Exit: در زمان اتمام کار با سیستم مقابل بر روی این گزینه کلیک کرده و خارج شوید.

نحوه رمز گذاری any desk

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

برای اتصال در anydesk  کسی باید آن را بپذیرد و بر روی accept کلیک کند. ولی اگر قصد دارید بدون accept  کردن اتصال انجام شود باید برای طرف مقابل خود رمزی تعیین کنید. با این کار با وارد سازی رمز اتصال برقرار می گردد.

برای رمز گذاری anydesk  بر روی گزینه set password for unattended access کلیک نمایید.

سپس در پنجره ای که باز شد  تیک گزینه enable  unattended  access را بزنید.

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

سپس در فیلدpassword رمز خود را وارد کرده و در confirm password همان رمز را دوباره وارد نمایید. در آخر نیز  بر روی گزینه apply کلیک کنید.

دانلود نرم افزار AnyDesk  کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده

    به راحتی نرم افزار anydesk  کنترل از راه دور رایانه را از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود نمایید.                                                                                         

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار AnyDesk کنترل از راه دور رایانه+ آموزش نصب و استفاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..