تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر مضحک واردات کود انسانی از ترکیه تکذیب می شود

سازمان توسعه تجارت خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر واردات 160 تن کود انسانی از ترکیه را تکذیب کرد.

سازمان توسعه تجارت به عنوان مسوول ثبت سفارش کالا طی سالهای 95 و 96 هیچ گونه ثبت سفارش واردات برای این ردیف تعرفه ( گل و لای فاضلاب ) نداشته است.

 گفتنی است شماره تعرفه ذکر شده در برخی رسانه ها مربوط به گل ولای و فاضلاب است که به معنی واردات کود انسانی نیست و  در صنایع شیمیایی کاربرد دارد ، با این وجود  برای این ردیف تعرفه نیز طی سالهای 95 و 96 هیچگونه ثبت سفارشی انجام نشده است و بنابراین وارداتی صورت نگرفته است.

 برای کود انسانی هیچ تعرفه ای در کتاب مقررات صادرات و واردات وجود ندارد تا بتوان وارد کرد و کود حیوانی، نباتی یا مخلوط هم با کد تعرفه ۳۱۰۱۰۰۰ در کتاب مقررات صادرات و واردات ذکر شده است.

جای تاسف است که  اخبار بی پایه و اساس بدون هیچ ملاحظه ای منتشر می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر مضحک واردات کود انسانی از ترکیه تکذیب می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..