تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل بین پنج شرکت برتر حوزه فناوری، کمترین محبوبیت را در صندوق‌های پوششی دارد

به گزارش مؤسسه‌ی Goldman Sachs، اپل تنها شرکت بین پنج نام برتر حوزه‌ی فناوری است که در لیست پنج هلدنیگ برتر صندوق‌های پوششی جایی ندارد.

گزارش اخیر مؤسسه‌ی Goldman Sachs حکایت از آن دارد که اپل با وجود قرارگیری در لیست پنج شرکت برتر حوزه‌ی فناوری، در لیست پنج هلدینگ برتر صندوق‌های پوششی (حاملان سرمایه‌گذاری و ساختارهایی برای کسب‌وکار که توسط یک شرکت حرفه‌ای مدیریت می‌شوند و به سرمایه‌گذاران خود امکان حضور در طیف وسیع‌تری از موقعیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری می‌دهند) جایی ندارد.

به‌ گفته‌ی تحلیل‌گران Goldman Sachs، آمازون،  فیسبوک،  آلفابت و مایکروسافت در کنار تایم‌وارنر، محبوب‌ترین شرکت‌ها در صندوق‌های پوششی هستند. آن‌ها در گزارش خود لیستی از ۵۰ شرکت را آورده‌اند که نام آن‌ها اغلب اوقات در بین ۱۰ هلدینگی به چشم می‌خورد که صندوق‌های پوششی، بیش‌ترین علاقه به سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارند. 

اپل در این لیست ۵۰‌ تایی، جایگاه یازدهم را با قرارگیری در بین ۱۰ هلدینگ محبوب ۳۴ صندوق پوششی به خود اختصاص داده است. آمازون در لیست ۱۰‌ تایی ۸۰ صندوق پوششی جای دارد، فیسبوک، یکی از برترین شرکت‌های مورد علاقه‌ی ۷۰ صندوق است، آلفابت در لیست ۱۰ هلدینگ محبوب ۵۴ صندوق پوششی به چشم می‌خورد و ۵۲ صندوق، نام مایکروسافت را در بین ۱۰ شرکت محبوب خود جای داده‌اند. باید خاطرنشان کنیم که Goldman Sachs در این لیست ۵۰ تایی، معیار S&P 500 را در نظر گرفته است؛ جایی که اپل با ارزش بازار فوق‌العاده بالای خود، از تمامی رقبا در حوزه‌ی فناوری پیشی می‌گیرد.

کوالکام به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اپل، در کنار شرکت‌های دیگر حوزه‌ی فناوری، نظیر ژاپن‌دیسپلی، بوکینگ هولدینگ و اکتیویژن بلیزارد، یکی از ورودی‌های جدید لیست ۵۰‌ تایی مؤسسه‌ی Goldman Sachs محسوب می‌شود. صندوق‌های پوششی در طول سه‌ماهه‌ی اخیر، تمرکز خود را به حوزه‌هایی همچون بایوتکنولوژی و صنعت دارو معطوف کرده‌اند؛ اما حوزه‌ی فناوری با سهمی ۲۴ درصدی، بیشترین تعداد از جایگاه‌های لیست Goldman Sachs را به خود اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل بین پنج شرکت برتر حوزه فناوری، کمترین محبوبیت را در صندوق‌های پوششی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..