تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه ۱۴۷ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، روز شنبه ۵ اسفند ماه، شاهد عرضه ۱۴۷ هزار و ۳۱۱ تن انواع کالا است.

به گزارش شمانیوز، طی این روز و در تالار محصولات کشاورزی 10 هزار و 400 تن گندم خوراکی، 170 تن عدس درشت، 5 هزار و 750 تن شکرسفید، یک هزار و 500 تن روغن خام و 315 هزار قطعه جوجه یک روزه عرضه می شود.

علاوه براین، تالار محصولات کشاورزی طی این روز شاهد عرضه 598 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز عرضه 6 هزار و 750 تن قیر و عایق رطوبتی را تجربه می کند.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه 120 هزار و 854 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، سلاپس واکس، وکیوم باتوم، لوب کات و گوگرد است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 100 تن کره لاکتیکی، 125 تن گوشت منجمد و 749 تن نخ پلی استر در گریدهای A و B و C را تجربه می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه ۱۴۷ هزار تن محصول در بورس کالای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..