تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نان سیب زمینی، عصرانه‌ای لذیذ و خوشمزه

ماهنامه سفره ایرانی - راضیه عمادی: این نان خوشمزه و مقوی را برای عصرانه تهیه و کنار خانواده میل کنید و لذت ببرید.


میزان سرو: 8 الی 10 نفر

مواد لازم:


خمیر نان: یک عدد آب: یک دوم پیمانه روغن آفتابگردان: یک دوم پیمانه جوش شیرین: یک قاشق چای خوری آرد: دو و یک دوم الی 3 پیمانه برگه جعفری (ریز خرد شده): 2 قاشق سوپ خوری سیب زمینی (پخته): 2 عدد زرده تخم مرغ: یک عدد  نان سیب زمینی
طرز تهیه:

1. آب، روغن آفتابگردان و جوش شیرین را در ظرف مناسبی روی حرارت متوسط قرار دهید تا آب گرم شود. این مخلوط را به خمیر اضافه کرده و ورز دهید.

2. آرد را به تدریج اضافه کرده و به خوبی مواد را ورز دهید تا خمیر صاف و یکدستی حاصل شود.

3. برگ جعفری ریز خرد شده و سیب زمینی پخته و له شده را به مواد اضافه کرده و ورز دهید.

4. دست خود را به روغن آفتابگردان آغشته کنید و گلوله هایی به اندازه گردو از خمیر جدا کنید. آنها را کف دست خود پهن کنید و با فاصله از هم در سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی بچینید.

5. زرده تخم مرغ را کمی با چنگال زده و با برس روی آنها بمالید.

6. سینی فر را به مدت 25 دقیقه کنار بگذارید تا خمیر ور آید و سپس آن را به مدت 25 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی گراد (400 درجه فارنهایت) قرار دهید تا طلایی و برشته شوند. سپس سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نان سیب زمینی، عصرانه‌ای لذیذ و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..