تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا معرفی می‌شوند

برگزیدگان مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا معرفی می‌شوندبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا باحضور جمعی از مقامات ارشد ۶ اسفندماه ۹۶، ساعت ۱۷:۴۵ در محل سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار و در آن ۹ اثر برگزیده نهایی معرفی و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی می‌شود.

از میان حدود 3 هزار اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه از استان‌های سراسر کشور، ۱۸۹۰ اثر به مرحله داوری راه یافت که در نهایت هیئت داوران، ۷۵ اثر را برای کتاب مسابقه، ۵۳ اثر را برای نمایشگاه و ۱۱ اثر برجسته را به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر برگزیدند.

مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا در محورهای عزت و کرامت حجاج ایرانی، وحدت در جهان اسلام، عملیات اجرایی حج سال ۱۳۹۶، لحظه‌های ویژه عبادی، سلفی بناها و آیین‌ها و استقبال از حجاج سال ۹۶ و به همت شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه تهران و با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است.

مسعود زنده روح کرمانی، دبیر هنری مسابقه و افشین شاهرودی، کمال‌الدین شاهرخ و حسن غفاری، اعضای هیئت داوران مسابقه هستند. همچنین حضور در این مراسم برای عموم مردم و رسانه‌ها آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا معرفی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..