تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از دیدار حاج قاسم سلیمانی با دختر کوچک شهید بافنده

ویدئویی از دیدار حاج قاسم سلیمانی با دختر کوچک شهید بافنده

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی ویدئویی از دیدار روز گذشته ی حاج قاسم سلیمانی با دختر کوچک شهید بافنده منتشر کرد.

حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در حاشیه دیدار با خانواده شهدای کرمان دختر کوچک شهید حامد بافنده را لحظاتی در آغوش کشید و او را نوازش کرد.

شهید حامد بافنده از شهدای مدافع حرم ساکن رفسنجان در استان کرمان است. شهید بافنده در سوم اردیبهشت ماه سال 96 توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید. این شهید بزرگوار متولد سال 1366 است.

در این فیلم دختر کوچک شهید بافنده حاج قاسم سلیمانی را به شکلی احساسی در آغوش کشیده است. فیلم را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

دیدار سردار سلیمانی با دختر شهید حامد بافنده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از دیدار حاج قاسم سلیمانی با دختر کوچک شهید بافنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..