تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پژمان جمشیدی به آشتی کنان علی دایی و علی کریمی +عکس

واکنش پژمان جمشیدی به آشتی کنان علی دایی و علی کریمی

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس که در عرصه بازیگری و هنر نیز موفقیت هایی کسب کرده است با انتشار پستی در اینستاگرام به آشتی علی دایی و علی کریمی واکنش نشان داد و نوشت:

"ديگر غير از خودمان دلمان به هيچكس خوش نيست.
همديگر را دوست داشته باشيم.
شما دو نفر را هم كه نميشود دوست نداشت.
#آشتی #دوستی #اسطوره ها #احترام_به_عقاید_یکدیگر"

گفتنی است؛ علی دایی و علی کریمی که سرمربیگری تیم های سپید رود رشت و سایپا را بر عهده دارند امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روبروی هم قرار گرفتند. پیش از آغاز این بازی دو پیشکسوت فوتبال کشورمان با هم آشتی کردند. 

این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود سپید رود رشت به پایان رسید تا شاگردان کریمی پیروز از میدان خارج شوند.

واکنش پژمان جمشیدی به آشتی کنان علی دایی و علی کریمی

انتهای پیام/

بازتاب آشتی علی کریمی و علی دایی در اینستاگرام پژمان جمشیدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پژمان جمشیدی به آشتی کنان علی دایی و علی کریمی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..