تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه 2 هزار متری آتش گرفت

 سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق گسترده در کارخانه 2 هزار متری خبر داد.

آتش سوزی کارخانه 2 هزار متری

جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 5:02 صبح یک مورد آتش سوزی در یک کارخانه تولید لوازم چوبی در خیابان دماوند خیابان صنعت به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او بیان کرد: با توجه به تماس های مکرر شهروندان 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیرات تنفسی و تانکر آب و ستاد بحران شهرداری منطقه به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: محل حادثه دو باب سوله مسقف به وسعت 2 هزار متر با کاربری مبل سازی بود و تعداد زیادی لوازم اولیه و لوازم تولید شده در آن حضور داشت.

ملکی با اشاره به شدت حرارت در این حریق گفت: شدت حرارت به حدی بود که همه سقف ها در این دو سوله را تخریب کرده بود شعله ها به حدی زیاد بود که به بیرون زبانه می کشید و در حال سرایت به کارگاههای اطراف بود.

او تصریح کرد: آتش نشانان خیلی سریع در محل حاضر و عملیات را آغاز کردند و توانستند آتش را کنترل کنند.

خوشبختانه این حادثه مصدومیت جانی نداشت و از سرایت آتش به انبارها جلوگیری شد و آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه 2 هزار متری آتش گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..