تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 27 درصدی شاخص بورس در ۲۲۳ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۳ روز معاملاتی ۲۰ هزار و ۹۲۷ واحد رشد داشته است.

به گزارش شما نیوز،از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۳ روز معاملاتی تعداد ۲۱۸ میلیارد و ۶۲۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۵۵ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال در ۱۴ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۵۹ دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۲۹میلیارد و ۸۴۲میلیون سهم به ارزش ۲۸۴هزار و ۵۲میلیارد ریال در ۵میلیون و ۸۴۸هزار و ۷۷۶نوبت در بازار اول؛ ۷۶میلیارد و ۷۸۲میلیون سهم به ارزش ۱۸۳هزار و ۱۰۲میلیارد ریال در ۸میلیون و ۱۹۴هزار و ۹۰نوبت در بازار دوم؛ ۷۱میلیون سهم به ارزش ۷۱هزار و ۴۶۰میلیارد ریال در ۲۰هزار و ۷۴۶نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰میلیارد و ۳۶۸میلیون سهم به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال در ۲۱۰۶نوبت در بازار مشتقه و ۱۵۶۶میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۶هزار و ۲۰۳میلیارد ریال در ۷۸هزار و ۴۴۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۰هزار و ۹۲۷واحد افزایش معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۸هزار و ۱۵۷واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵هزار و ۳۳۱واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۲هزار و ۳۰۴واحد افزایش مواجه شده اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 27 درصدی شاخص بورس در ۲۲۳ روز معاملاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..