تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه به حقوق شهروندان در ارز کاوی مجازی +عکس

لزوم توجه مدیران وب سایت ها نسبت به حقوق شهروندی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی از لزوم توجه مدیران وب سایت ها به حقوق شهروندان، درباره ارز کاوی مجازی خبر داد و نوشت:

"استفاده از پردازنده رایانه مردم برای ارزکاوی مجازی، کاری غیراخلاقی است و مدیران وب سایتها باید نسبت به حقوق شهروندان توجه نمایند. بررسی‌ها حاکی از "هک نشدن" برخی وب‌سایتهای پرمراجعه‌ی آلوده به دزد_کدها است. سازمان فناوری اطلاعات مسئول جمع آوری ادله برای پیگیری حقوقی شده است."

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ارز مجازی یکی از مسائلی که مورد توجه سودجویان قرار گرفته است ارز مجازی و مسائل مرتبط با آن است چرا که به دلیل کمبود اطلاعات مردم در این باره امکان سودجویی و کلاهبرداری فراهم است.

گفتنی است؛ بیت کوین نمونه ای از ارز های مجازی است.

لزوم توجه مدیران وب سایت ها نسبت به حقوق شهروندی +عکس

انتهای پیام/

 لزوم توجه مدیران وب سایت ها به حقوق شهروندان درباره ارزکاوی مجازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه به حقوق شهروندان در ارز کاوی مجازی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..