تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره راحله امینیان مجری تلویزیون از شهید محمدحسین حدادیان +فیلم

خاطره راحله امینیان مجری تلویزیون از شهید محمدحسین حدادیان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راحله امینیان مجری تلویزیون که سابقه اجرا در برنامه به خانه  بر می گردیم در شبکه 5 سیما را در کارنامه دارد،  خاطره ای از شهید محمد حسین حدادیان شهید بسیجی نقل می کند.

امینیان از قول پدر شهید نقل می کند که این شهید در چند ماه گذشته عجیب متفاوت شده بود.

شهید بسیجی محمد حسین حدادیان در جریان اغتشاش دراویش داعشی در خیابان گلستان هفتم پاسداران به شدت مجروح شد و به شهادت رسید. شهید محمد حسین حدادیان از خادمان هیات رایه العباس در امامزاده علی اکبر چیذر بود. پیکر این شهید روز گذشته تشییع شد و در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ در جریان وحشی گری دراویش داعشی 5 نفر از نیرو های انتظامی و بسیج به شهادت رسیدند.

صحبت های راحله امینیان را در فیلم زیر ببینید: 

انتهای پیام/

خاطره مجری تلویزیون از شهید حدادیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره راحله امینیان مجری تلویزیون از شهید محمدحسین حدادیان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..