تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی مشخصات موتورولا Moto G6 Play در بنچ مارک

بنچ مارک موتورولا Moto G6 Play

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی گوشی های G6 ،G6 Play و G6 Plus خود است که با طراحی جدید شیشه و فلزی به مدل Moto X4 در سال گذشته شباهت دارد.

در حالی که بخشی از طراحی گوشی مدتی قبل فاش شده بود و نشان از نسبت صفحه 18:9 داشت، بنچ مارک جدید اطلاعات دیگری نیز در اختیار ما قرار می دهد.

به تازگی بنچ مارک گوشی Moto G6 Play برخی ویژگی های این گوشی  مانند رم و  اندروید مورد استفاده را فاش کرده است. بنچ مارک، پردازنده اسنپ دراگون 430 را تایید می کند و از رم 3 گیگابایتی و  اندروید 8 Oreo  پرده برمی دارد.

این ویژگی ها را به ویژگی هایی که پیش از این از این گوشی فاش شده بود اضافه کنید. مانند باتری 4000 میلی آمپری و صفحه 5.7 اینچی HD+ که طول عمر مناسبی برای استفاده از گوشی به ارمغان می آورد.

در لوگوی گوشی حشگر اثر انگشت  پشت آن قرار گرفته است  و گوشی دارای دوربین 12 مگاپیکسلی عقب خواهد بود.انتظار می رود که گوشی Moto G6 Play در رنگ های Dark Charcoal ،Deep Blue و طلایی و با حدود قیمت 190 دلار عرضه شود.

بنچ مارک موتورولا Moto G6 Play

انتهای پیام/

برخی مشخصات Moto G6 Play



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی مشخصات موتورولا Moto G6 Play در بنچ مارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..