تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحدهای موبایل و واقعیت مجازی اچ تی سی ادغام می‌شوند

پس از تصاحب بخشی از اچ‌تی‌سی توسط گوگل، حال این شرکت تایوانی در حال گذراندن تغییر و تحولات بزرگی است.

اچ‌تی‌سی روز گذشته اعلام کرد که با ادغام واحد‌های گوشی هوشمند و واقعیت مجازی این شرکت، برخی از کارکنان، آن را ترک خواهند کرد. این ادغام، حرکت جالبی از سوی تایوانی‌ها محسوب می‌شود. اچ‌تی‌سی اواخر سال ۲۰۱۷ به تسخیر گوگل در آمد؛ اما مشخص نبود که گوگل چه مقدار از این شرکت را تصاحب کرده است؛ حال با ادغام دو بخش اصلی اچ‌تی‌سی، مسیر پیش رو کمی واضح‌تر است.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که واحد‌های واقعیت مجازی (اچ‌تی‌سی وایو) و گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی به‌گونه‌ای ادغام می‌شوند که مدیریت آن‌ها برعهده‌ی افراد یکسانی خواهد بود. یکی از نمایندگان اچ‌تی‌سی در بیانیه‌ای از طریق ایمیل گفت:

ما به تازگی کسب‌وکار گوشی هوشمند و واقعیت مجازی خود در هر منطقه را تحت یک رهبری واحد قرار داده‌ایم. ما امروز اعلام کردیم که یک بازسازی در بخش گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی در آمریکای شمالی صورت می‌گیرد که ساختار گزارش‌دهی را در این منطقه متمرکز می‌کند. برای این منظور، تعداد کارمندن خود را کاهش دادیم تا این بخش‌ها با یکدیگر هماهنگ شوند و توانمندی تیم‌ها را برای به اشتراک گذاشتن منابع بیش‌تر، بالا ببریم.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس شایعات، اچ‌تی‌سی تعداد زیادی از کارکنان تیم آمریکای خود را برکنار کرده است و تنها کارمندان اچ‌تی‌سی گلوبال را در دفتر آمریکا باقی گذاشته است. در هر صورت، ظاهرا این تنها یکی از چندین رویدادی است که اچ‌تی‌سی را برای همیشه تغییر خواهند داد، یا حداقل آن اچ‌تی‌سی را که ما در طول سالیان گذشته شناخته‌ایم، برای همیشه تغییر خواهند داد.

این امکان وجود دارد که اچ‌تی‌سی کاملا ایالات متحده آمریکا را ترک کند و از مقر خود در خارج از آمریکا بر وایو تمرکز کند. هنوز شایعاتی درمورد گوشی هوشمند پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی با نام اچ‌تی‌سی یو ۱۲ وجود دارد، اما با توجه به اخبار امروز، ممکن است هر اتفاقی بیفتد. ممکن است این تنها قسمت از اچ‌تی‌سی باشد که هنوز خارج از محدوده گوگل قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحدهای موبایل و واقعیت مجازی اچ تی سی ادغام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..