تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط سلاح گرم از خانه تیمی اغتشاشگران خیابان پاسداران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران تهران که باعث به شهادت رسیدن سه تن از اعضای نیروی انتظامی و یکی از بسیجیان شده بود، گفت: اولین نکته‌ای که باید درباره اغتشاشات اخیر به آن اشاره کرد این است که دراویش آمادگی ایجاد ناآرامی را نداشتند.

وی افزود: آقای نورعلی تابنده در یک هفته گذشته بارها اعلام کرده بود گروهی که با انواع سلاح سرد در اطراف خانه او حضور دارند منتسب به وی نیستند و از آنها خواسته بود که هر چه سریع‌تر به شهرستان محل زندگی خود بازگردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: گروهی که در هفته‌های اخیر در اطراف خانه آقای تابنده حضور داشتند، شامل افراد افراطی و جداشده از دراویش گنابادی هستند که هم اکنون تعدادی از آنها در قم،‌ تعدادی در بروجرد و تعدادی دیگر در مناطقی از شیراز زندگی می‌کنند. این گروه به صراحت اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی را قبول نداشته و ارتباطشان با رژیم صهیونستی را نیز هیچگاه انکار نکرده‌اند.

حسن بیگی ادامه داد: این گروه نه تنها خود را جزو جمعیت دراویش نمی‌دانند بلکه خود را گروه تجزیه شده از دراویش معرفی می‌کنند.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در اغتشاشات اخیر علاوه بر گروه‌‌‌های افراطی وابسته به دراویش،‌ عناصر وابسته به ضدانقلاب صحنه‌گردان ناآرامی‌های خیابان گلستان هفتم پاسداران بودند و با همکاری‌ برخی سرویس‌های جاسوسی، تعداد زیادی سلاح گرم را در یک خانه تیمی جاسازی کرده بودند تا با بالا گرفتن اغتشاشات،‌ این درگیری‌ها را تبدیل به عملیاتی مسلحانه کنند که این موضوع با هوشیاری نیروهای امنیتی و سریازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و خنثی شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط سلاح گرم از خانه تیمی اغتشاشگران خیابان پاسداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..