تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در آستانه‌ برگزاری MWC 2018، تصاویر جدیدی از نوکیا 7 پلاس منتشر شد

در آستانه‌ی برگزاری رویداد MWC 2018، تصاویر رندر جدیدی از فبلت ۶ اینچی نوکیا ۷ پلاس منتشر شد که باریک‌بودن حاشیه‌های اطراف نمایشگر را تأیید می‌کنند.

اچ‌ام‌دی گلوبال به‌زودی از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد و یکی از این محصولات، نوکیا ۷ پلاس است. گوشی یادشده در اواخر سال گذشته به‌صورت محدود در بازار چین عرضه شده بود؛ اما انتظار می‌رود که مدل جدیدتر آن به‌صورت جهانی ارائه شود. به‌تازگی تصاویری از نسخه‌ی جدید «نوکیا 7» منتشر شده است که طراحی آن‌ را مجدداً به نمایش می‌گذارد.

نوکیا 7 پلاس

مدل مذکور به صفحه‌نمایش ۶ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است و به عنوان اولین گوشی با برند نوکیا ارائه خواهد شد که نمایشگری با نسبت تصویر ۲ به ۱ دارد. رزولوشن صفحه‌نمایش این گوشی، FHD+ یا ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل خواهد بود و وجه‌ تمایز آن با دیگر میان‌رده‌های نوکیا، تجهیز مدل «پلاس» به دوربین دوگانه است. گفته می‌شود در پنل پشتی گوشی، از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد؛ برای دوربین اصلی، از لنزهای زایس استفاده شده است و این دوربین می‌تواند بزرگ‌نمایی دو برابری انجام دهد.

مقاله‌های مرتبط:

مدتی پیش اعلام شد که دوربین اصلی، قابلیت عکاسی Pro Mode ارائه خواهد داد؛ در این حالت، می‌توانید پارامترهای مختلف دوربین را به‌صورت دستی تنظیم کنید. برای عکاسی سلفی نیز، فبلت جدید نوکیا به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر وابسته خواهد بود. برای مقایسه، مدل استاندارد نوکیا ۷ به نمایشگری ۵.۲ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ و رزولوشن Full HD و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ تصاویر سلفی نیز به کمک سنسور ۵ مگاپیکسلی در قسمت بالای نمایشگر به ثبت می‌رسد.

نوکیا 7 پلاس

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با هشت هسته‌ی پردازشی کریو ۲۶۰ و فرکانس حداکثری ۲.۲ گیگاهرتز، قلب تپنده‌ی این فبلت ۶ اینچی است. واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۱۲ نیز برای رندر محتوای گرافیکی اختیار شده است. باید اشاره کرد که نوکیا 7 پلاس با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، گوشی ۵.۲ اینچی اچ‌ام‌دی را می‌توانید با حداکثر شش گیگابایت رم خریداری کنید. 

فبلت جدید اچ‌ام‌دی که تا چند روز آینده به‌صورت رسمی در جریان رویداد MWC 2018 معرفی خواهد شد، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد؛ اما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD این فضا را افزایش دهید. با توجه با اینکه مدل مذکور حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه‌نمایش خود دارد، حسگر اثر انگشت به پنل پشتی گوشی منتقل شده و پایین دوربین اصلی، جای گرفته است.

نوکیا ۷ پلاس برخلاف دیگر محصولاتی که توسط شرکت فنلاندی به بازار عرضه شده است، نسخه‌ی خالص سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند. رابط‌ کاربری آن توسط اچ‌ام‌دی شخصی‌سازی نشده است و به همین جهت، به سرعت می‌تواند به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت کند.

نوکیا 7 پلاس

به همراه این گوشی، محصولات دیگری نیز تا پایان ماه جاری معرفی خواهند شد؛ از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸ سیروکو اشاره کرد. مدل جدید پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ‌ام‌دی، فاقد حاشیه‌های ضخیم در اطراف صفحه‌نمایش خود است و مانند نسل قبل، دوربین دوگانه دارد؛ با این‌حال، اندازه‌ی نمایشگر افزایش پیدا کرده است و گمان می‌رود این گوشی به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده باشد. 

دیگر محصولات فنلاندی‌ها، عبارتند از نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸) و نوکیا وان؛ مدل اول، مدتی پیش توسط اچ‌ام‌دی گلوبال معرفی شده بود؛ اما نوکیا وان هنوز به‌صورت رسمی ارائه نشده است. جانشین نوکیا ۲ که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی اندرویدی با برند «نوکیا» لقب خواهد گرفت، به نسخه‌ی سبک سیستم‌عامل اندروید یعنی «اندروید گو» مجهز شده است و احتمالاً نمایشگری ۵ اینچی داشته باشد. همچنین بعید نیست گوشی دیگری با نام تجاری «نوکیا ۴» ارائه شود؛ گمان می‌رود این مدل به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام مجهز شده باشد و جای نوکیا ۳ را در بین محصولات اچ‌ام‌دی بگیرد. در حال‌ حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی‌‌های جدید اچ‌ام‌دی گلوبال منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در آستانه‌ برگزاری MWC 2018، تصاویر جدیدی از نوکیا 7 پلاس منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..