تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی ویژگی های فاش شده ی شیائومی Mi Max 3

 برخی ویژگی ها و قابلیت های شیائومی Mi Max 3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ماه دسامبر سال 2017 شایعه شد که Mi Max 3 با صفحه نمایش 7 اینچی و باتری 5500 میلی آمپری به بازار می آید. پس از آن در ماه ژانویه نیز اطلاعات فاش شده نشان از دوربین دو گانه در این گوشی داشت. با توجه به آخرین یافته ها، فبلت همه ی این ویژگی ها را خواهد داشت به علاوه این که از بین تراشه اسنپ دراگون 660 و 630 یکی انتخاب خواهد شد و شارژ بی سیم نیز خواهد داشت .

این اطلاعات در بخشی از کد MIUI Keyguard APK یافت شده است. طرح نشان می دهد که گوشی چگونه باید بر روی پد قرار بگیرد. (البته طبیعتا این عکس، واقعی نیست.)

جلوی گوشی یک دوربین سامسونگ قرار دارد که با حسگر عنبیه چشم همراه (Pair) است. ظاهرا شیائومی قصد دارد تا گوشی با قابلیت شارژ بی سیم و حسگر عنبیه چشم را عرضه کند.

برخی دیگر از مشخصات شیائومی Mi Max 3 قابلیت دو سیم کارت و دو کارت حافظه، نور LED اطلاع رسانی و بلوتوث است.

برخی ویژگی های فاش شده ی شیائومی Mi Max 3

انتهای پیام/

برخی ویژگی های فبلت شیائومی Mi Max 3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی ویژگی های فاش شده ی شیائومی Mi Max 3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..