تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران افتتاحیه «خوان بی خان» در موزه سینما

اکران افتتاحیه «خوان بی خان» در موزه سینمابه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی فیلم؛ مراسم افتتاحیه و آیین دیدار عوامل مستند «خوان بی خان» به کارگردانی هادی معصوم‌دوست و تهیه کنندگی محسن استادعلی شنبه پنجم اسفندماه ساعت ۲۰ در موزه سینما برگزار می‌شود.

این فیلم که محصول کارگاه فیلم مستند است، از پنجم اسفندماه در سینماهای هنر و تجربه اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که خانواده‌ای که سال‌ها به دلیل برخی مشکلات از یکدیگر دور بوده‌اند، حالا به دلیل بیماری مادر مجبورند بار دیگر کنار هم قرار بگیرند و از او نگهداری کنند.

عوامل ساخت و تولید این مستند عبارتند از: تصویربردار، تدوین و کارگردان: هادی معصوم دوست، صدابردار: شهاب حمیدی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، امورفنی و تولید: حسین شکراللهی اردکانی ، تهیه کننده: محسن استادعلی.

«خوان بی خان» در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین دستاورد فنی، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شده بود و از کارگردان این مستند در این جشنواره تقدیر شد. همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما موفق به کسب عنوان بهترین فیلم مستند بلند و نامزد بهترین صدابرداری، صداگذاری، تدوین، کارگردانی و فیلم نیز شده است.

انتهای پیام/

خوان بی خان در موزه سینما به نمایش در می آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران افتتاحیه «خوان بی خان» در موزه سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..