تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر App Store برای توسعه دهندگان اپل

تغییر App Store برای توسعه دهندگان اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توسعه دهندگان اپل می توانند ده تصویر از برنامه خود را در App Store منتشر کنند.

توسعه دهندگان دستگاه های مبتنی بر iOS به منظور بهبود معرفی برنامه های خود در فروشگاه App اپل می توانند 10 اسکرین شات از برنامه خود نشان دهند. لیست برنامه ها برای آیفون، آی پد، اپل تی وی و اپل واچ هم اکنون می توانند برای هر دستگاه 10 اسکرین شات منتشر کنند. با توجه به این قابلیت هر توسعه دهنده می تواند تا 40 صفحه اسکرین شات ارسال کند. قبل از تغییر امروز توسعه دهندگان به 5 تصویر برای هر دستگاه محدود می شدند. که در کل به 20 اسکرین شات می رسید.

با دو برابر شدن تعداد توسعه دهندگان قادر خواهند بود ویژگی های کلیدی برنامه را نشان دهند. مثلا می توانند صحنه های بیشتری از برنامه را به اشتراک بگذارند یا شخصیت(کارکتر) های بیشتری از بازی را نشان دهند. علاوه بر ده تصویر، پیش نمایش (حداکثر) 30 ثانیه ای همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

اپل به توسعه دهندگان هشدار داده است که مطمئن شوند سه تصویر اول در گالری برنامه "ماهیت" برنامه را نشان دهند.چرا که زمانی که ویدئو کلیپ در اختیار نباشد نتایج جستجو سه تصویر اول را نشان می دهد.

انتهای پیام/

بهبود App Store برای توسعه دهندگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر App Store برای توسعه دهندگان اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..