تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان جنجالي لیلا حاتمی در برلین

لیلا حاتمی‌ بازیگر سینما در کنفرانس خبری فیلم "خوک" ساخته مانی حقیقی در فستیوال فیلم برلیناله در برلین‌ از نحوه برخورد با معترضان و ناآرامی‌های خیابانی در دی ماه امسال به‌تندی انتقاد کرد.

لیلا حاتمی در فستیوال فیلم برلیناله گفت: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و عصبانیت و ناراحتی شدید خود از نحوه برخورد با معترضان در ایران را اعلام کنم.»

این هنرپیشه ایرانی گفت: «شرم‌آور است که در کشور من شهروندان تنها به بهای جانشان می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند.»

حاتمی این سخنان را اولین اظهار نظر سیاسی خود خواند.

ویدئو سخنان حاتمی بارها در شبکه های اجتماعی باز نشر شده است.

سخنان لیلا حاتمی واکنش‌های دوگانه‌ای را برانگیخته است. در حالی که برخی در شبکه‌های اجتماعی از اظهارات او به طور گسترده‌ای استقبال کردند اما عده ای نیز به انتقاد از سخنان او  پرداختند.

خبرگزاری فارس‌، در واکنش، این سخنان را "عجیب" و "دور از انتظار" توصیف کرد.

سایت اصولگرای مشرق  نیز در گزارشی از "جشنواره اشتباهات" حاتمی نوشت.

به نوشته مشرق حاتمی "حتی فن بیان اظهار نظر سیاسی را هم ندارد، چه برسد به اطلاعات دقیق سیاسی!"




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان جنجالي لیلا حاتمی در برلین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..