تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک شفر به فرشید اسماعیلی به مناسبت تولدش +عکس

شفر تولد فرشید اسماعیلی را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام تولد هافبک جوان و با کیفیت استقلال، فرشید اسماعیلی را تبریک گفت. شفر در اینستاگرام خود برای فرشید اسماعیلی نوشت:

"تولدت مبارک تو در مسیر بسیار درستی قرار داری."

گفتنی است؛ 4 اسفند ماه تولد فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی استقلال است.

وینفرد شفر پس از حضور در استقلال این تیم را متحول کرده است. استقلال پس از حضور شفر بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و در آسیا در صدر جدول گروه خود قرار دارد. استقلال در آخرین دیدار خود در آسیا موفق شد الهلال عربستان را با نتیجه 1 بر 0 از پیش رو بردارد.

شفر تولد فرشید اسماعیلی را تبریک گفت

انتهای پیام/

شفر تولد فرشید اسماعیلی را تبریک گفت  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک شفر به فرشید اسماعیلی به مناسبت تولدش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..