تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیت در مقابل مگان؛ مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: خانواده سلطنتی بریتانیا، اخیرا عروس دیگری را به جمع خود راه داده است که تفاوت های اساسی با عروس اول آنها، یعنی کیت میدلتون، دارد. در ادامه تفاوت های این دو عروس خانواده سلطنتی را، از تحصیلات گرفته تا لباس و عکس های نامزدی، برایتان آورده ایم.

1. مگان مارکل

ریچل مگان مارکل مدل و بازیگر آمریکایی است که در سال 1981 در لس آنجلس متولد شد. مادر او کارمند و مدرس یوگا و پدرش طراح نورپردازی صحنه می باشد که موفق به دریافت جایزه امی نیز شده است. او تنها فرزند این خانواده می باشد؛ در واقع او یک خواهر و برادر ناتنی از ازدواج اول پدرش دارد.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

2. کیت میدلتون

کاترین الیزابت میدلتون در سال 1982 در انگلستان به دنیا آمد. . مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. آن دو با هم یک شرکت پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند. کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. در واقع او در خانواده ای مرفه و از طبقه بالای جامعه بزرگ شد، به طوری که از همان کودکی با خانواده سلطنتی بریتانیا در ارتباط بود و در میهمانی های آنها شرکت می کرد.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

3. تحصیلات مگان 

مگان کل دوران تحصیل اش را در مدارس غیر خصوصی گذراند. او در سال 2003 از دانشگاه نورت وسترن در شهر شیکاگو آمریکا، با مدرک لیسانس در رشته تئاتر و مطالعات بین المللی، فارغ التحصیل شد. 

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

4. تحصیلات کیت

کاترین در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند واقع در شمال بریتانیا تحصیل می‌کرد. او در رشته تاریخ هنر درس می‌خواند و تحصلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد و با نمرات عالی فارغ ‌التحصیل شد.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

5. شغل مگان

شغل اصلی مگان بازیگری بود. اولین بازی او در فیلم «General Hospital» بوده اما مردم او را بیشتر برای بازی در نقش ریچل زین در مجموعه تلویزیونی «سوتس» می شناسند. علاوه بر حرفه بازیگری، مگان هنر خطاطی را در یک مدرسه کاتولیک آموخت و آن را به طور حرفه ای دنبال و از این راه کسب درآمد می کرد. او در سال 2014 نیز یک سایت با موضوع سبک زندگی به نام «The Tig» راه اندازی کرد. این سایت شامل مصاحبه، مقالات سیاسی، دستور آشپزی، گردشگری و.. بود.

اما پس از نامزدی با شاهزاده هری تصمیم گرفت که وب سایت خود را ببندد. او در شبکه های اجتماعی اش نوشت: «پس از 3 سال تلاش برای راه اندازی این وب سایت، زمان آن است که با شما خوانندگان عزیزم خداحافظی کنم.»

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

6. شغل کیت

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، کیت به عنوان یک مسئول فروش در یک شرکت پوشاک با نام «Jigsaw» کار می کرد. علاوه بر آن، او در بیزنس خانوادگی شان به عنوان طراح، بازاریاب و عکاس نیز فعالیت داشت.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

7. مگان و شاهزاده هری

اولین بار شاهزاده هری مگان را در بازی‌های پارالمپیک سال 2016 ملاقات کرد. آنها توسط یکی از دوستان مشترک شان به هم معرفی شدند و 2 ماه بعد، رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند. مگان 3 سال از شاهزاده هری بزرگ تر است. آنها در نوامبر 2018 برای اولین بار در کنار یکدیگر، به عنوان یک زوج، در ملا عام مشاهده شدند.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

8. کیت و شاهزاده ویلیام

اگر چه گفته شده که کیت و ویلیام در یک دانشگاه تحصیل می کردند و یکدیگر را در آن دوران ملاقات کردند، اما یک بار کیت در مصاحبه ای گفته بود که آن دو قبل از ورود به دانشگاه سنت اندروز واقع در اسکاتلند، همدیگر را می شناختند اما رابطه شان در دوران تحصیل شکل گرفت. 

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

9. خواستگاری شاهزاده هری

خواستگاری شاهزاده هری از مگان مارکل بسیار معمولی و خودمانی بود. زمانی که شاهزاده و مگان برای خوشگذرانی به کلبه ای در ناتینگهام رفته بودند، شاهزاده هری سر میز شام از مگان خواستگاری کرد. مگان می گوید که او آنقدر از این موضوع هیجان زده شده بود که حتی نمی توانست برای دادن جواب مثبت به او، تا تمام شدن صحبت های شاهزاده، صبر کند.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

10. خواستگاری شاهزاده ویلیام

شاهزاده ویلیام نیز زمانی که تعطیلات خود را به همراه کیت در کنیا، مکانی که برای او اهمیت زیادی داشت، می گذراند، از او خواستگاری کرد. او کیت میدلتون را به یک مکان تفریحی و زیبا دور از شهرشان برد و در کلبه ای چوبی از او خواستگاری کرد. کلبه آنها نه آب داشت و نه برق. اما شاهزاده فکر همه چیز را کرده و به مقدار کافی غذا و نوشیدنی برای هردویشان برده بود.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

11. حلقه ازدواج مگان

شاهزاده هری از شرکت جواهرسازی «Cleave and Company» که سازنده جواهرات خانواده های سلطنتی است، خواست تا حلقه ازدواج مگان را با سلیقه خودش طراحی کند. حلقه او یک الماس بزرگ در وسط و دو الماس کوچک تر در دو طرف دارد که از کلکسیون جواهرات شخصی ملکه دیانا گرفته شد.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

12. حلقه ازدواج کیت

کیت میدلتون یک حلقه 12 قیراطی یاقوت نشان که با الماس های ریزی تزیین شده را به عنوان حلقه ازدواج از شاهزاده ویلیام هدیه گرفت. این انگشتر متعلق به ملکه دایانا بوده است.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

13. عکس های نامزدی مگان و شاهزاده هری

مگان و شاهزاده هری عکس های نامزدی خود را در قلعه وینزر گرفتند. عکس های آنها بسیار رمانتیک و صمیمانه بود. مگان لباسی از برند رالف اند روسو را برای این روز انتخاب و به تن کرد.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

14. عکس های نامزدی کیت و شاهزاده هری

شاهزاده ویلیام و کیت، کاخ سنت جیمز در لندن را برای عکس های نامزدی شان انتخاب کردند، به این دلیل که شاهزاده در این مکان بزرگ شده و خاطرات خوبی را در آنجا گذرانده است. عکس های این زوج بسیار صمیمانه تر و غیررسمی از عکس های شاهزاده هری و مگان بودند. لباسی که کیت به تن کرده نیز از برند ریس بوده است.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

15. لباس مگان در اولین جشن کریسمس میان خانواده سلطنتی

برای اولین جشن سال نویی که مگان در کنار خانواده سلطنتی حضور داشت، او یک کت کرم، بوت چرم قهوه ای و یک کلاه پشمی قهوه ای تیره به تن کرد.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

16. لباس کیت در اولین جشن کریسمس میان خانواده سلطنتی

اگر چه کیت با شاهزاده سالهای زیادی در ارتباط بود، اما حتی در دوران نامزدی هم در جشن کریسمس خانواده سلطنتی شرکت نکرد. در واقع او پس از ازدواج در این مراسم حضور پیدا کرد. کیت در اولین جشن کریسمس میان خانواده سلطنتی، یک کت جیگری به همراه یک کلاه مخملی به همان رنگ، به تن داشت.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

17. لقب سلطنتی مگان

از آنجا که خون سلطنتی در رنگ های مگان جریان ندارد، او هیچگاه یک ملکه نمی شود. البته تا ازدواج مگان با شاهزاده، هنوز قطعیتی در مورد لقب سلطنتی او وجود ندارد اما بسیاری از نزدیکان خانواده سلطنتی بر این باورند که ملکه الیزابت، عنوان دوک ساسکس را در روز ازدواجش به شاهزاده هری اعطا خواهد کرد، درست همان مسیری که شاهزاده ویلیام در سال ۲۰۱۱ طی کرد. این موضوع باعث می شود که مگان مارکل نیز عنوان دوشس ساسکس را بدست آورد که در مقابل عنوان کنونی میدلتون به عنوان دوشس کمبریج قرار خواهد داشت.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

18. لقب سلطنتی کیت

وقتی که کیت میدلتون با شاهزاده هری ازدواج کرد این دو به ترتیب القاب دوک و دوشس کمبریج را دریافت کردند.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

19. ازدواج شاهزاده هری و مگان

 اگر چه هنوز اطلاعاتی از جزییات عروسی شاهزاده هری و مگان در دسترس نیست اما می دانیم که تاریخ عروسی آنها 19 مه 2018 و در قلعه ویندسور برپا خواهد شد. این مراسم به طور زنده در تلویزیون به نمایش در خواهد آمد. ما بی صبرانه در انتظار لباس عروسی مگان هستیم.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

20. ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت

شاهزاده ویلیام و کیت در تاریخ 29 اپریل 2011 در کلیسای وست‌ مینستر با یکدیگر ازدواج کردند. مراسم آنها به طور زنده از طریق تلویزیون در جهان به نمایش در آمد. لباس عروس کیت توسط طراح «سارا بورتون» و از برند الکساندر مک‌کوئین تهیه شده بود.

مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیت در مقابل مگان؛ مقایسه دو عروس خانواده سلطنتی بریتانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..