تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفحه نمایش 16:10 در تبلت تب S4 سامسونگ تایید شد

صفحه نمایش 16:10 در تبلت تب S4 سامسونگ تایید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تبلت آینده سامسونگ دارای نسبت صفحه 16:10 می باشد. شاید این موضوع مقداری عجیب به نظر برسد چرا که تبلت قبلی سامسونگ دارای نسبت صفحه 4:3 بوده است. به نظر می‌رسد سامسونگ به این نتیجه رسیده که زمان تغییر است.

البته تصویر زیر از بنچ مارک HTML5Test کیفیت صفحه (رزولوشن) واقعی دستگاه گلگسی تب S4 را نشان نمی دهد. گلکسی تب S4 درای پانل 10.5 اینچی 2560 در 1600 پیکسلی است. تراشه دستگاه اسنپ دراگون 835، رم 4 گیگابایتی . حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی از ویژگی های این تبلت است. همچنین این تبلت اندروید 8 Oreo را از روز اول اجرا خواهد کرد.

سامسونگ در MWC گوشی های پرچمدارجدید خود یعنی گلکسی S9 و S9+ را معرفی خواهد کرد اما شانس کمی وجود دارد که در این نمایشگاه معرفی تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S4 را نیز شاهد باشیم.

صفحه نمایش 16:10 در تبلت تب S4 سامسونگ تایید شد

انتهای پیام/

 تبلت جدید سامسونگ با نسبت صفحه 16:10



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفحه نمایش 16:10 در تبلت تب S4 سامسونگ تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..