تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاولووای قهوه

ماهنامه کیک و شیرینی: دسر پاولووا دسری است که از مرنگ، خامه و انواع میوه ها تهیه می شود.

 پاولووای قهوه
میزان سرو: 6 نفر

مواد لازم:

پودر قهوه: یک قاشق چای خوری سفیده تخم مرغ: 6 عدد پودر شکر: یک پیمانه نشاسته ذرت: 2 قاشق سوپ خوری نمک: به مقدار لازم مواد لازم کرم:
شیر: 500 میلی لیتر شکر: 4 قاشق سوپ خوری آرد: 3 قاشق سوپ خوری پنیر لبنه: 200 گرم وانیل: یک قاشق چای خوری دانه قهوه: یک قاشق سوپ خوری مواد لازم رویه:
میوه های دلخواه: به مقدار لازم پودر قهوه: یک قاشق چای خوری طرز تهیه:

1. سفیده های تخم مرغ و پودر شکر را در ظرف مناسبی با همزن به خوبی بزنید تا پف کنند.

2. سپس پودر قهوه، نمک و نشاسته ذرت را اضافه و مخلوط کنید. این مخلوط را به شکل یک دایره به قطر 22 الی 24 سانتی متر روی کاغذ روغنی داخل ظرف فر پخش کنید و حدود 2 ساعت در فر از قبل گرم شده با دمای 100 درجه سانتی گراد (200 درجه فارنهایت) قرار دهید تا مرنگ کاملا خشک شود. سپس آن را به ظرف سرو انتقال دهید.

3. برای تهیه کرم، شیر، شکر و آرد را در ظرف مناسبی روی حرارت قرار دهید تا پخته و به رنگ تیره در آیند. ظرف را از روی حرارت بردارید و پنیر لبنه و وانیل را به مواد اضافه و مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند.

4. پس از خنک شدن، این مخلوط را در قیف قنادی بریزید و روی مرنگ پایپ کنید و مقداری دانه قهوه روی آن بپاشید. دسر را با میوه های دلخواه تزئین کنید و روی آن پودر قهوه بپاشید و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاولووای قهوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..