تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندروید 8 به زودی برای گلکسی نوت 8 عرضه خواهد شد

سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به زودی نسخه اندروید 8 را برای گوشی های پرچمدار خود عرضه کند چرا که روز گذشته یک گوشی گلکسی نوت 8 که اندروید اوریو نیز روی آن نصب بود، مجوز Wi-Fi Alliance را دریافت کرد.

نسخه دوسیمکارت گلکسی نوت  با شناسه SM-N950F/DS در وبگاه Wi-Fi Alliance نیز دیده شده است که در ادامه نیز می توانید تصویری از آن را مشاهده کنید. پیش از این، سامسونگ حدود 20 روز پیش اندروید 8 را برای گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 منتشر کرده بود اما بعد از مدت کوتاهی آن را غیر فعال کرد.

سامسونگ در پاسخ به پرسش‌های متعدد کارشناسان و کاربرانش در خصوص این اقدامش اعلام کرد که گزارش‌های معدودی مبنی بر خاموش و روشن شدن دستگاه‌های مذکور از سوی برخی کاربرن دریافت کرده است و قصد دارد منبع اصلی بروز این مشکل را پیش از انتشار کامل اندروید 8.0 پیدا و رفع کند.

انتظار می رود با دریافت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8، دو پرچمدار دیگر سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز به این نسخه سیستم عامل اندروید، مجهز شوند.

سامسونگ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندروید 8 به زودی برای گلکسی نوت 8 عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..