تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش قدوس در شب حذف تلخ اوسترشوندس

درخشش قدوس در شب حذف تلخ اوسترشوندس

ورزش > فوتبال جهان - تیم اوسترشوندس با باخت مقابل آرسنال در مجموع دو بازی رفت و برگشت از دور بازی‌های لیگ اروپا کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین آنها آرسنال در خانه ۲-۱ مقابل اوسترشوندس شکست خورد اما به لطف برد ۳-۰ خارج از خانه در بازی رفت راهی دور بعد شد. پاس هر دو گل اوسترشوندس را سامان قدوس برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. در سایر دیدارها نیز تیم‌های دورتموند، میلان، سالزبورگ، مارسی، بیلبائو، راهی دور بعد شدند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش قدوس در شب حذف تلخ اوسترشوندس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..