تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیجان بازار ارز در حال تخلیه

رییس بانک مرکزی گفت: با اقداماتی که اخیرا از طریق نیروی انتظامی و جلوگیری از خرید فروش غیرقانونی ارز شده است آرامش به بازار ارزی برگشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، ولی‌الله سیف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با نوسان قیمت ارز گفت: بانک مرکزی در رابطه با مسائل ارزی دستور عملی دارد که به آن توجه نمی‌شود با اقداماتی که اخیرا از طریق نیروی انتظامی و جلوگیری از خرید فروش غیرقانونی ارز شده است آرامش به بازار ارزی برگشته است.

رییس بانک مرکزی گفت: با این اقدامات استمرار آرامش را در بازار ارز شاهدیم و فکر می‌کنیم در وضعیت تعادلی قرار گرفته است و نشان می‌دهد هیجانات بازار در حال تخلیه شدن است.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با پیش‌بینی قیمت ارز گفت:  اجازه دهید درباره قیمت چیزی نگویم. قیمت ارز نشات گرفته از متغییرهای متفاوتی است مهم این است در تعادل با باقی متغیرها باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیجان بازار ارز در حال تخلیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..