تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاغ سفید روی دوش «گروه دال»

کلاغ سفید روی دوش «گروه دال»به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه موسیقی «دال» که حسابی سر زبان های دوستداران هنر اول افتاده است، به زودی آلبوم جدیدش با نام «کلاغ سفید» را منتشر می کند. این دومین آلبوم گروه «دال» است و آلبوم نخست این گروه تلفیقی «گذر اردیبهشت» نام داشت.

آلبوم «کلاغ سفید» شامل هشت قطعه با نام‌های، کلاغ سفید، زمستان، فصل آخر، سرزمین ما، روزهای آخر اسفند، آبی بیکران، نیمه خاموش و شبیه یک رویا است.

شایان شکرآبی آهنگساز و غزل مهدوی ترانه سرای قطعات این آلبوم هستند. امین هدایت، میلاد سعدی و یزدان بهمنی نیز سایر از دیگر اعضای گروه دال هستند. همچنین میلاد درخشانی خواننده و نوازنده، در یک قطعه گروه همکاری کرده است.

گروه «دال»، در اسفند ۹۲ با انتشار تک آهنگ «آوازم را می رقصیدی» شکل گرفت و از همان زمان بر سر زبان ها افتاد. این گروه که نامش را از اول واژۀ دوستی گرفته است، در سال 93 چند تك آهنگ در فضاى مجازى منتشر كرد. هر چه می گذشت، بیشتر از گروه «دال» صحبت می شد و این گروه به واسطه انتشار تک آهنگ ها جايش را در بين مخاطب هاى موسيقى تلفيقى پيدا كرد.

گروه دال در اواسط سال 93 قطعه «طعم شيرين خيال» را براى تيتراژ فيلمى با همين نام از كمال تبريزى ساخت. نخستین موسیقی گروه دال با نام «گذر ارديبهشت» در بهار 95 منتشر و جزو پر فروش ترين موسیقی هاى سال شد. اين موسیقی در سى و دومين جشنواره موسيقى فجر برنده لوح تقدير بهترين موسیقی تلفیقی سال و همچنين كانديد جایزه «باربد» در بخش آهنگسازى شد. در سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر نیز این گروه کنسرتی را برگزار کرد که بلیت فروشی اش تنها سی دقیقه به طول انجامید که در نوع خود رکوردی بی نظیر و دست نیافتنی در تاریخ جشنواره است. این اتفاق گویای محبوبیت فراوان «دال» بود.

اعضاى اين گروه را امین هدایتی(خواننده)، شایان شکرآبی(آهنگساز و پیانو)، غزل مهدوى (شاعر و ترانه سرا)، یزدان بهمنی ( سازهای هندپن و کوبه ای)، میلاد سعدی (سازهای کوبه‌ای)، فرشاد رضايى (گيتار باس) و آرش آذر (دودوك) تشكيل مى دهند.

انتهای پیام/

آلبوم جدید «گروه دال» منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاغ سفید روی دوش «گروه دال»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..