تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار اسد با فرستاده ویژه پوتین دیدار کرد

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شمانیوز: «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روسیا الیوم، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تحولات سیاسی و میدانی سوریه گفتگو کرده و تأکید کردند که مبارزه با تروریسم باید ادامه یابد.

اسد و لاورنتیف همچنین بر لزوم تلاش برای یافتن راهکار سیاسی برای برون رفت از بحران سوریه طبق توافقات حاصل شده در نشست سوچی تأکید کردند.

لاورنتیف تأکید کرد: تشدید جنایت های گروه های تروریستی علیه غیرنظامیان سوری به ویژه در حومه دمشق و همچنین حمایت های کشورهای غربی ـ عربی از این گروهها، بار دیگر پرده از نفاق سران غربی ـ عربی برداشت و دروغ آنها مبنی بر تلاش برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه را آشکار ساخت.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار اسد با فرستاده ویژه پوتین دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..