تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش جالب جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در هندوستان!

پوشش جالب جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در هندوستان!

تصاویری که در ادامه ارائه شده است مربوط به جاستین ترودور و خانواده‌اش در بازدید از اماکن دیدنی کشور هند است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در ۱۷ فوریه ( ۲۸ بهمن) به اتفاق خانواده‌اش به منظور دیدار با سران هند وارد این کشور شد. گفته می‌شود ترودو و هیئت همراه تنها چندساعت را به این کار اختصاص دادند و باقی سفر ۸ روزه خود را به گردشگری و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی هندوستان پرداختند.

این سفر کاری نسبتا طولانی گرچه با انتقادات بسیاری مواجه بود اما با توجه به تصاویر منتشر شده از نخست وزیر کانادا ، گویا این مسافرت برای او و خانواده‌اش خوشایند بوده است. پوشش متفاوت او در لباس‌های بومی و محلی هندی این نخست وزیر جوان را سوژه رسانه‌ها کرد.

تصاویری که در ادامه ارائه شده است مربوط به جاستین ترودور و خانواده‌اش در بازدید از اماکن دیدنی کشور هند است.

تصاویر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در هند جاستین ترودو نخست وزیر کانادانخست وزیر کانادا و خانواده اش جاستین ترودو نخست وزیر کاناداجاستین ترودو در هندوستان جاستین ترودو نخست وزیر کاناداجاستین ترودو در هند جاستین ترودو نخست وزیر کانادانخست وزیر کانادا و خانواده اش در هند جاستین ترودو نخست وزیر کاناداجاستین ترودو و خانواده اش در هند

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش جالب جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در هندوستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..