تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذای خطرناکی که در یک دانشگاه سرو شد +تصاویر

بازی با جان دانشجویان/غذای خطرناکی که در یک دانشگاه سرو می شود+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان یک دانشگاه در اسیوط مصر هنگامی که در سالن غذاخوری حاضر شدند با صحنه عجیبی مواجه شدند.

یک عقرب درون ظرف غذای یکی از دانشجویان دیده می شد که بر اثر حرارت حین طبخ مرده بود. به علت وجود این موجود سمی درون دیگ اصلی غذا احتمال می‌رفت که تعداد بسیاری از دانشجویان مسموم شده باشند بنابراین سریعا برای معاینه پزشکی فرستاده شدند.

به دنبال این ماجرا" أحمد عبده جعيص" رئیس دانشگاه فورا دستور بررسی برای مشخص شدن مقصر اصلی این اتفاق را داد هرچند که در این میان صحبتهایی هم مبنی بر شیطنت برخی دانشجویان مطرح شد.

گفتنی است؛ پس از قضیه دستور توقف طبخ غذاهایی پختنی و جایگزین کردن پنیر و تخم مرغ و مربا تا اطلاع ثانوی صادر شد.

بازی با جان دانشجویان/غذای خطرناکی که در یک دانشگاه سرو می شود+تصاویر

بازی با جان دانشجویان/غذای خطرناکی که در یک دانشگاه سرو می شود+تصاویر

انتهای پیام/

 غذای خطرناکی که برای دانشجویان یک دانشگاه تهیه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذای خطرناکی که در یک دانشگاه سرو شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..