تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت محسن رضایی به مناسبت شهادت ماموران نیروی انتظامی +عکس

تسلیت محسن رضایی به مناسبت شهادت ماموران نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام شهادت ماموران نیروی انتظامی را تسلیت گفت و از حسن تدبیر و مدیریت فعالانه فرماندهی نیروی انتظامی تشکر کرد. رضایی در اینستاگرام خود نوشت:

"نیروی انتظامی ، شهدای فراوانی در مسیر مبارزه با اشرار ، قاچاقچيان مواد مخدر و متجاوزان به حریم امنیت شهروندان تقدیم کرده است که تازه ترین هايشان در رویارویی با برهم زنندگان نظم عمومی در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسيدند.
ضمن قدردانی از حسن تدبیر و مدیریت فعالانه فرماندهی نیروی انتظامی كه بی آن كه به كسی آسيب وارد كنند، نظم وامنيت را برقرار كردند، شهادت جانسوز مأموران فداكار آن نيرو را تسليت می گويم. آشوبگران و شرارت آفرینان با هر نام و وابستگی ، بدانند كه پليس انقلابی ايران اجازه ايجاد نا امنی و زيان به مردم را به آنها نخواهد داد."

گفتنی است؛ تعدادی از نیروهای انتظامی در آشوبگری دراویش داعشی در خیابان گلستان هفتم در منطقه پاسداران به شهادت رسیدند.

تسلیت محسن رضایی به مناسبت شهادت ماموران نیروی انتظامی +عکس

انتهای پیام/

 پست اینستاگرامی محسن رضایی پس از غائله دراویش داعشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت محسن رضایی به مناسبت شهادت ماموران نیروی انتظامی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..