تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی از مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های K8 و K10 در MWC رونمایی می‌کند

ال‌جی قصد دارد از نسخه‌ی ۲۰۱۸ گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی K8 و K10 در کنگره‌ی جهانی موبایل که هفته‌ی آینده در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند.

نسخه‌ی جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی K8 و K10 ال‌جی، به‌زودی در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی می‌شوند. هر دوی این گوشی‌ها قرار است در اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه شوند.

سال گذشته ال‌جی، K10 نسخه‌ی ۲۰۱۷ را در نمایشگاه CES معرفی کرد. با این حال جانشین این مدل تا به این لحظه از راه نرسیده است. با توجه به آنکه ایالات متحده بازار مهمی برای گوشی‌های میان‌رده‌ی ال‌جی محسوب نمی‌شود، تصمیم این شرکت مبنی بر معرفی میان‌رده‌های جدیدش در MWC، اقدامی منطقی به‌حساب می‌آید.

ال‌جی اعلام کرده است که گوشی‌ هوشمند K10 به لطف بهره‌مندی از فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، سرعت بیشتری در فوکوس خواهد داشت و حسگر دوربین جدید ۱۳ مگاپیکسلی آن به کاهش نویز در شرایط نوری ضعیف کمک خواهد کرد. در همین حال، K8 از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به‌همراه قابلیت‌های جدید عکس‌برداری بهره می‌برد و دکمه‌ی پاور ادغام‌شده با حسگر اثر انگشت که در پشت هر دو گوشی قرار گرفته است، می‌تواند برای اجرای سریع دوربین به‌ کار برده شود.

ال‌جی K8 و K10 به‌ترتیب مجهز به نمایشگر ۵ اینچی و ۵.۳ اینچی هستند و وضوح تصویر نمایشگر هر دو مدل 720p است. با این حال نمایشگر این گوشی‌ها همانند اغلب گوشی‌های هوشمند امروزی، در کناره‌ها از انحنای اندکی برخوردار است. مدل‌های ۲۰۱۸ این گوشی‌ها همچنین در ۳ رنگ جدید مشکی آرورا، آبی مراکشی و طلایی عرضه می‌شوند.

ال‌جی K8 مجهز به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی است و K10 از پردازنده‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی بهره می‌گیرد. با این حال مشخصات دقیق پردازنده‌ها هنوز نامشخص است. K10 در دو مدل مختلف آلفا و پلاس عرضه می‌شود. مدل پلاس مجهز به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و ظرفیت ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت است و مدل آلفا از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌گیرد. مدل آلفا همچنین از دوربین ضعیف‌تر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این مدل‌های متفاوت ظاهرا برای عرضه در بازارهای مختلف در نظر گرفته شده‌اند.

برای مشاهده‌ی مشخصات فنی کامل این دو گوشی جدید ال‌جی می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی از مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های K8 و K10 در MWC رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..