تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراری 488 پیستا رونمایی شد

جدیدترین محصول فراری موسوم به 488 پیستا (Pista) با قدرت ۷۱۱ اسب بخار و رقابت با پورشه 911 GT2 RS رسماً رونمایی شد.

پس از منتشر شدن چند تصویر در شبکه‌های اجتماعی، سرانجام جدیدترین محصول فراری در فاصله‌ی کمی از رونمایی پورشه 911 GT3 RS به‌طور رسمی معرفی شد. سوپراسپرت جدید فراری که در اصل نسخه‌ی سبک‌تر و پرقدرت‌تر مدل 488 GTB است، دو راهی سخت پورشه یا فراری را مقابل طرفداران دنیای خودرو قرار داده است.

فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista

فراری 488 پیستا (Pista به معنی پیست در زبان ایتالیایی) با گذراندن چند جلسه تمرین طاقت فرسا در باشگاه اختصاصی فراری در مقایسه با 488 GTB، حدود ۹۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته است. پیستا با وزن کلی ۱۲۸۰ کیلوگرم، فرصت استثنایی تیونینگ ویژه‌ را در اختیار تیم مهندسی فراری قرار داده است. فراری 488 پیستا در کنار کاهش وزن، روتین افزایش قدرت تا ۵۰ اسب بخار انتخاب کرده است؛ در حقیقت 488 پیستا با قدرت ۷۱۱ اسب بخار، بیشترین افزایش قدرت پیشرانه، در خانواده‌ی محصولات سری ویژه‌ی فراری را داشته است. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۳.۹ لیتری که به دو توروبوشارژر مجهز است و عنوان پرقدرت‌ترین پیشرانه‌ی V8 فراری را یدک می‌کشد، ۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر از 488 GTB در اختیار گرفته است تا در مجموع ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار سوپراسپرت زیبای پیستا باشد.

فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista

فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista

اما این عملکرد فنی فراری 488 پیستا است که برای سلطان فعلی جهنم سبز و تیم مهندسی پورشه مهم است. پیستا با نهایت سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۲.۸۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و ۷.۶ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مدل 488 GTB در مقایسه با پیستا، در تست صفر تا ۱۰۰ و صفر تا ۲۰۰ به ۳ و ۸.۳ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر به سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

فراری 488 پیستا / Ferrari 488 Pista

تیم مهندسی فراری با استفاده از دانش و فناوری موجود در خودروهای مسابقه‌ای 488 GTE و 488 Challenge که در رقابت‌های استقامتی (WEC)  فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) شرکت دارند، نیروی روبه پایین (داونفورس) 488 پیستا را در مقایسه با 488 GTB حدود ۲۰ درصد افزایش داده‌اند. علاوه بر این، پیستا موزیک متنی قوی‌تری در تمام دورموتورها می‌نوازد.

فراری پیستا به عنوان رقیب سرسخت پورشه 911 GT2 RS در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراری 488 پیستا رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..