تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت جالب یک استاد فلسفه درباره سقوط هواپیمای یاسوج

توییت جالب یک استاد فلسفه درباره سقوط هواپیمای یاسوجبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الإسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه استاد و پژوهشگر فلسفه دین و رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران است.

این استاد برجسته فلسفه دکترای کلام اسلامی را از مؤسسه امام صادق دریافت کرده است. او در سال ۱۳۶۸ دروس خارج فقه و اصول را در حوزه علمیه قم آغاز کرد. وی دوازده سال از درس خارج فقه و اصول آیات عظام وحید خراسانی و فاضل لنکرانی و هفده سال فلسفه نزد آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی در حوزه علمیه قم بهره برد.

حجت الإسلام خسروپناه با انتشار پستی در حساب توییتری خود، با کنایه‌ای فلسفی به سقوط هواپیمای تهران-یاسوج واکنش نشان داد و به برخی اظهارنظرها درباره‌ی علت این حادثه انتقاد کرد.

خسروپناه در توییتر نوشت:

"میگویند: اگر خلبان سی متر بالاتر پرواز میکرد به کوه نمیخورد؛ نتیجه این میشود که خلبان مقصر است.

خداوندا مدیریت اداری کشور را هدایت کن!!!"

توییت جالب یک استاد فلسفه درباره سقوط هواپیمای یاسوج

انتهای پیام/

توییت خسروپناه درباره‌ی سقوط هواپیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت جالب یک استاد فلسفه درباره سقوط هواپیمای یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..