تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ثبت نام مجدد آزمون ارشد فردا پایان می یابد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد در ساعت ۲۴ فردا سوم اسفند خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۸ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام مجدد آزمون ارشد فردا پایان می یابد

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد نشده‌اند، مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون از ساعت ۱۴ روز ۳۰ بهمن ماه آغاز شد و ساعت ۲۴ فردا سوم اسفند پایان می پذیرد.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به اطلاعیه‌ای که همزمان با آغاز ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesg.org قرار گرفته است تا فردا ۳ اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه تعداد ۱۸ هزار و ۶۴۲ داوطلب در مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد،‌ شرکت کرده‌اند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ثبت نام مجدد آزمون ارشد فردا پایان می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..