تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب ادعای توافق گرمیو و بارسا

ورزش سه: رومیلدو بولزان، رئیس باشگاه گرمیو، اعلام کرد شایعات در مورد توافق این باشگاه با بارسلونا بر سر انتقال آرتور، ستاره خط میانی این تیم، حقیقت ندارد.


 بارسا از مدت ها پیش به دنبال هافبک 21 ساله گرمیو است و گفته می شد که او تا پایان سال 2017 به این باشگاه خواهد پیوست. حتی عکسی از آرتور با پیراهن بارسا منتشر شده بود که این شایعه را تقویت کرد.

تکذیب ادعای توافق گرمیو و بارسا


دیروز رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که دو باشگاه برای انتقال این ستاره جوان به توافق رسیدند؛ اما اکنون بولزان تاکید کرد که این موضوع حقیقت ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" این انتقال نهایی نشده است. بحث های زیادی صورت گرفت؛ اما در این مقطع، انتقال نمی تواند به یک نتیجه قطعی برسد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب ادعای توافق گرمیو و بارسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..