تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد از جهنم «پیسخوان» گریخت

خبرگزاری تسنیم: دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل سویا در خانه‌اش مقابل منچستریونایتد و برتری 2 بریک شاختار دونتسک مقابل میهمانش رم به پایان رسید.

در بازی پرهیجان ورزشگاه «رامون سانچس پیسخوان» شهر سویل، سویا با وجود ارائه یک بازی برتر و تهاجمی مقابل میهمان سرشناسش، منچستریونایتد به گلی دست نیافت و از سوی دیگر ضدحملات خطرناک شیاطین سرخ هم نتیجه‌ای نداشت تا تیم مورینیو با تساوی بدون گل در زمین رقیب به بازی برگشت در زمین خودش امیدوار شود.

در دیگر بازی، شاختار دونتسک میزبان با وجود دریافت گل اول، 2 بریک رم را شکست داد. «اوندر» مانند چند بازی قبلی این بار در دقیقه 41 رم را پیش انداخت اما شاختار توسط فریرا در دقیقه 52و فرد در دقیقه 70 به گل رسید تا برتری خفیفی به دست بیاورد و رم برای بازی برگشت در زمین خودش امیدوارتر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد از جهنم «پیسخوان» گریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..