تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک زود هنگام سروش رفیعی به پرسپولیسی‌ها +عکس

تبریک زود هنگام سروش رفیعی به پرسپولیسی‌ها +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس است که در این فصل برای تیم الخور در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زند.

وی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود پیشاپیش قهرمانی تیم پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، آرزوی موفقیت کرد.

این بازیکن سابق پرسپولیس همچنین در این پست اینستاگرامی، عکسی به همراه بازیکنان این تیم به اشتراک گذاشت. این عکس مربوط است به دیدار وی با سرخپوشان پایتخت که برای بازی با السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کرده بودند.

رفیعی در اینستاگرام نوشت:

"رفقاي عزيز و دوست داشتني،بسيار خوشحال شدم از ديدار مجددتون

ابتدا قهرماني مقتدرانه و بحق ليگ رو پيشاپيش بهتون تبريك ميگم و آرزوي موفقيت بهراه سلامتي دارم واستون در ليگ قهرمانان آسيا"

تبریک زود هنگام سروش رفیعی به پرسپولیسی‌ها +عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی سروش رفیعی از دیدارش با سرخپوشان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک زود هنگام سروش رفیعی به پرسپولیسی‌ها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..