تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار ایرانی کی روش فوتبال آمریکا را زنده کرد!

امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی جایگاه خوبی در فوتبال آمریکا دارد.

به گزارش شمانیوز:  امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی جایگاه خوبی در فوتبال آمریکا دارد.

او که در جام جهانی زیر 20 سال 2017 کره جنوبی دستیار سرمربی تیم ملی آمریکا بود و به نتایج خوبی هم به همراه این تیم دست یافت حالا باید تیم زیر 18 سال آمریکا را به تنهایی برای جام جهانی بعدی جوانان آماده کند که در سال 2019 برگزار می شود.

دستیار ایرانی کی روش فوتبال آمریکا را زنده کرد!یکی از سایت های فوتبال در آمریکا با توجه به دو پیروزی اخیر تیم زیر 18 سال آمریکا در برابر کاستاریکا تیم امید نمازی را تحسین کرده است و ضمن اشاره به این نکته که آینده تیم ملی جوانان آمریکا روشن است نوشت امید نمازی با توجه به تجربیاتی که از حضور در جام جهانی 2017 به دست آورده است می تواند در جام جهانی 2019 هدایت گر بهتری برای تیم ملی جوانان آمریکا باشد.

در این مقاله گزارشگر مصاحبه ای هم با امید نمازی انجام داده است در مورد برنامه های وی در تیم ملی زیر 18 سال آمریکا.

امید نمازی که توام با حضور در تیم زیر 20 سال آمریکا به عنوان مربی سرمربی تیم ملی زیر 18 سال آمریکا هم بود چند بازیکن را به تیم ملی بزرگسالان آمریکا معرفی کرده اند که این کار با تحسین از سوی سایت های ورزشی آمریکا همراه بود.

خبر ورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار ایرانی کی روش فوتبال آمریکا را زنده کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..