تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید ضرغامی از عملکرد ناجا در حوادث خیابان پاسداران +عکس

تمجید ضرغامی از عملکرد ناجا در حوادث خیابان پاسداران +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود به آشوبهای اخیر که توسط دراویش داعشی در خیابان پاسداران رخ داد، واکنش نشان داد.

وی در این پست از عملکرد نیروی انتظامی در مدیریت این آشوبها تمجید کرد و به مقام شامخ شهدای این حادثه ادای احترام کرد.

ضرغامی در اینستاگرام نوشت:

"پاسداران گلستان
پلیس، پس از اتمام ضرب الاجل، ظرف ۱۰ دقیقه غائله را جمع کرد و کوچه پس‌کوچه‌های گلستان هفتم پاسداران را که سنخیتی با «زی درویشی»! ندارد را از وجود اغتشاشگران پاکسازی کرد.

کسانی هم که همیشه دل در گروی رفتار آمریکایی‌‌ها دارند، فهمیدند که بین جنایت هولناک و تاریخی آنان در محاصره، سوزاندن و نسل کشی فرقه داودیه در تگزاس با کارآمدی و توانمندی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی چقدر فاصله هست. ناجا همان بود که باید باشد.

روشن شد که توان امنیتی ملتی که داعش را در فراسوی مرزها زمین گیر می‌کند، بالاتر از آن است که طراحی توطئه های فرقه‌ای در داخل برای آن تهدید محسوب شود. اجمالاً سؤال این است که دستگاههای مسئول امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور و به ویژه شورای تأمین استان تهران تا چه اندازه در این مزاحمت محلی برای مردم مقصرند. به ویژه بزرگانی که هنوز «وعده» می‌دهند، آیا توان مدیریت اینگونه حوادث مشابه در آینده را دارند؟

انتشار شایعات و تحریک عواطفی و احساسات با اخبار دروغ در فضای رسانه‌ای هم قابل توجه است و یکبار دیگر ضرورت مدیریت و اشراف دولت بر فضای مجازی را روشن می‌سازد.

ضمن ادای احترام به شهدای ناجا و بسیج و آرزوی علو درجات آنان، برای خانواده‌های آن عزیزان، صبر و اجر آرزومندیم."

تمجید ضرغامی از عملکرد ناجا در حوادث خیابان پاسداران +عکس

انتهای پیام/

واکنش ضرغامی به حوادث خیابان پاسداران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید ضرغامی از عملکرد ناجا در حوادث خیابان پاسداران +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..