تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترين آدم روی زمين از نظر قطب دراویش نعمت‌اللهی/مدرسه‌ای که دست‌کمی از زندان گوانتانامو ندارد!/فیلمی کمتر‌ دیده‌شده از لحظه شهادت دبیر کل سابق حزب‌الله

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

فیلمی از نورعلی تابنده قطب دراویش نعمت‌اللهی درباره‌ی بهترين آدم روی زمين منتشر شده است که مشاهده می‌کنید.

ویدئویی از یک مدرسه عجیب را مشاهده می‌کنید که رفتار مربیان آن با دانش‌آموزان دست‌کمی از برخورد نگهبانان با زندانیان گوانتانامو ندارد.

سید عباس موسوی، دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان در سال 1992 به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید، لحظات ترور این شهید بزرگوار را در ادامه می‌بینید.

حکایت زمین خوردن سفیر هند و کمک یک راننده تاکسی ایرانی به او در فضای مجازی با بازتاب های جالبی مواجه شده است.

گوشی هوشمند Huawei P Smart گوشی نسل جدید شرکت هواوی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

پسری که قصد خودکشی داشت توسط یک امدادگر از مرگ نجات پیدا کرد اما پس از آن با واکنش عجیبی از سوی او مواجه شد.

ویدئویی از توضیحات علی‌اکبر رائفی‌پور درباره پشت پرده فرقه صوفیه (گناباد) و پابوسی و سجده کردن اعضای این فرقه را مشاهده می‌کنید.

اختلاف مشتریان با پرسنل یک رستوران بر سر صورت حساب موجب آشوب و درگیری شدید شد.

مصریان باستان رسمی داشتند که بر اساس آن اجساد خود را به منظور جلوگیری از فاسد شدن توسط باکتری ها، مومیایی می کردند.

بوی بدی که در زمین بازی به مشام می‌رسید موجب شد مرد جوانی نوزاد دفن شده در سطل آشغال را پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترين آدم روی زمين از نظر قطب دراویش نعمت‌اللهی/مدرسه‌ای که دست‌کمی از زندان گوانتانامو ندارد!/فیلمی کمتر‌ دیده‌شده از لحظه شهادت دبیر کل سابق حزب‌الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..