تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه‌ای عجیب برای شکار موجودات آدمخوار +فیلم

شیوه ای عجیب برای شکار موجودات آدمخوار +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوعی ماهی خطرناک به نام پیرانا وجود دارد که زیستگاه آن در آب‌های شیرین آمریکای جنوبی است و  به ماهی آدمخوار نیز مشهور است.

پیرانا با دندان های فوق العاده تیز خود قادر است در مدت زمانی کوتاه تر از آنچه تصور می کنید انسان را نابود کند. شگفت‌انگیزتر اینکه این موجودات در صورت نبود غذا ممکن است یکدیگر را نیز بخورند.

برای اینکه میزان خطرناک بودن این ماهی گوشتخوار برای شما مشخص شود بد نیست بدانید که اگر یک گاو عظیم الجثه گرفتار دندان‌های برنده این موجود درنده دریایی شود، پس از 15 دقیقه چیزی جز استخوانهایش باقی نخواهد ماند.

در ادامه ویدئویی از شیوه عجیب شکار کردن پیرانا توسط ماهیگیران را می بینید.

انتهای پیام/

 شگردی خاص برای شکار ماهی پیرانا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه‌ای عجیب برای شکار موجودات آدمخوار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..