تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر آلمان: برای حفظ برجام تلاش می کنیم

سفیر آلمان در تهران گفت: آلمان نه تنها تلاش کرد تا برجام به نتیجه برسد؛ بلکه در حفظ آن نیز تلاش می کند.

به گزارش شمانیوز: «میکائیل کلوربرشتولد» امروز- چهارشنبه- در دیدار «عبدالله سامری» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: برخی شرکت های آلمانی حتی در زمان تحریم هم، ایران را ترک نکردند و به فعالیت های اقتصادی خود در این کشور ادامه دادند.
سفیر آلمان در تهران در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت اقتصادی شرکت های آلمانی در ایران بر گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد.
کلوربرشتولد همچنین با اشاره به پیچیدگی مسائل بین المللی در این خصوص ادامه داد: علیرغم اینکه یکی از امضاکنندگان برجام، آن را به شدت مورد حمله قرار داد و تلاش کرد تا با ایجاد فضای ناامنی، سرمایه گذاران را از انجام فعالیت های اقتصادی در ایران بترساند؛ ولی آلمان به همراه شرکای اروپایی خود و سایر کشورها و همچنین ایران مقابل این ادعا ایستاده اند.

**قدردانی از مواضع آلمان در حمایت از برجام
عبدالله سامری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع آلمان در حمایت از برجام، بر اهمیت توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی میان دو کشور در زمینه های گوناگون تأکید کرد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح ظرفیت های فراوان دو کشور برای ارتقای سطح همکاری های فیمابین گفت: استان خوزستان و شهر خرمشهر از ظرفیت ها و امکانات فراوان در حوزه های انرژی، صنعتی و کشاورزی برای سرمایه گذاری شرکت های آلمانی برخوردار است.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از گسترش همکاری ها حمایت می کند.
 ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر آلمان: برای حفظ برجام تلاش می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..