تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر رندر جدید قاب نوکیا 9 لبه‌های خمیده نمایشگر را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از قاب‌های محافظ نوکیا ۹ منتشر شده است که به‌خوبی لبه‌های خمیده صفحه نمایش این گوشی را نشان می‌دهد.

تصاویری از گوشی نوکیا ۹ منتشر شده است که روی لبه‌های منحنی صفحه‌نمایش تأکید می‌کند.در سری دیگر این تصاویر، انحنای صفحه نمایش قابل مشاهده است.

مقاله‌های مرتبط:

یک بخش مهم که در این رندرها نشان داده نمی‌شود، دوربین جلوی دوگانه است. هیچکدام از این تصاویر قسمت جلوی دستگاه را نمایش نمی‌دهد، بنابراین دوربین دوگانه سلفی فعلا درحد یک شایعه باقی می‌ماند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده را مشاهده کنید: 

دسته اول رندر قاب‌ها

قاب نوکیا 9 قاب نوکیا 9 قاب نوکیا 9 قاب نوکیا 9

دسته دوم رندر قاب‌ها

قاب نوکیا 9 قاب نوکیا 9 قاب نوکیا 9 قاب نوکیا 9

شرکت فنلاندی HMD پیش از این تأیید کرده بود که در کنگره‌ی جهانی موبایل MWC 2018 در شهر بارسلون شرکت می‌کند. یکی از مقامات اجرایی این شرکت اظهار داشت که مشتریان باید منتظر یک محصول «فوق‌العاده» از این شرکت در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر رندر جدید قاب نوکیا 9 لبه‌های خمیده نمایشگر را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..