تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور شرکت سونی در جشنواره MWC 2018 قطعی شد

شرکت سونی نیز در جشنواره MWC 2018 حضور خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که چند روز دیگر تا آغاز جشنواره MWC 2018 باقی است؛ شرکت های بزرگ سازنده گوشی های هوشمند برای حضور در این جشنواره و معرفی محصولات نسل جدیدشان اعلام آمادگی کرده و بعضا تیزرهای تبلیغاتی از محصولات خود عرضه می‌کنند.

یکی از این شرکت‌ها که تقریبا دقیقه آخری حضور خود در جشنواره را تایید کرد، شرکت سونی است. کنفرانس خبری این شرکت قرار است دوشنبه 26 فوریه ( 7 اسفندماه ) انجام شود. این کنفرانس در روز سوم جشنواره اجرا خواهد شد.

نکته جالب حضور شرکت سونی در جشنواره MWC 2018 این است که علارغم تبلیغ بسیار زیادی که خبرگزاری های ژاپنی در این زمینه کرده اند، خود سونی هنوز ساکت مانده و به جز انتشار تیزر تبلیغاتی هیچ اطلاعاتی از جزئیات گوشی های جدید خود نداده است.

اما پیش بینی می‌شود گوشی Xperia XZ Pro و نسخه جدیدی از گوشی هوشمند Xperia XZ1 در کنفرانس خبری شرکت سونی معرفی و رونمایی شوند.

انتهای پیام/

شرکت سونی نیز در جشنواره MWC 2018 حضور خواهد داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور شرکت سونی در جشنواره MWC 2018 قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..