تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت مجموعه ابراهیم خان پس از 80 سال به صدا درآمد

به گزارشگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی؛ معاون میراث فرهنگی استان کرمان از مرمت ساعت مجموعه ابراهیم خان پس از 80 سال خبر داد.

حمید روحی معاون میراث فرهنگی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در یک و دو سال اخیر درحالی تعداد زیادی پروژه های مرمتی در بازار ابراهیم خان با مشارکت بخش خصوصی و کسبه بازار طلافروشان انجام گرفت، که ساعت مجموعه ابراهیم خان که روی سردر مدرسه ای واقع شده است و تقریبا 80 سال از خرابی آن می گذشت مرمت شد و به صدا درآمد.

وی افزود: مرمت ساعت مجموعه ابراهیم خان کرمان با اعتبار و مشارکت کسبه بازار صورت گرفت این درحالی است که در مجموعه ابراهیم خان حمامی به همین نام وجود دارد که با مشارکت بخش خصوصی و میراث فرهنگی کار مرمت و احیاء آن در چند فاز انجام گرفت.

آنطور که روحی معتقد است، در حمام مجموعه ابراهیم خان کرمان سرمایه گذار نیزدیک به 4 میلیارد تومان برای احیاء و مرمت سرمایه گذاری کرده و قرار است تا خرداد ماه سال آینده با کاربری ورک شاپ و موزه تزئینات و مصنوعات طلا و نقره به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت مجموعه ابراهیم خان پس از 80 سال به صدا درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..